Tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
  • Brza isporuka
  • 100% sigurna kupnja
  • Plaćanje na rate
  • Povrat u roku 14 dana
  • Blog

Uvjeti kupnje

 

I. Općenito 

 

Internetska stranica www.beautypharmacy.hr u vlasništvu je trgovačkog društva BRIO VITA d.o.o., sjedište: Pile I. 1, 10 000 Zagreb , OIB: 82581999045. BRIO VITA d.o.o. prodajom putem internet stranice www.beautypharmacy.hr nastupa u svoje ime.

 

Detaljni podaci BRIO VITA d.o.o. su:

 

Sudski registar: Trgovački sud u Zagrebu 

Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu 

MBS: 081348249 

Porezni broj: HR82581999045 

Temeljni kapital: 20.000 HRK 

IBAN: HR1524020061101008734, ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d., Jadranski trg 3a, 51 000 Rijeka, Republika Hrvatska 

SWIFT:ESBCHR22 

TEL: 01/4824 974 

E-mail: [email protected]ypharmacy.hr 

Adresa specijalizirane prodavaonice Beauty Pharmacy: Gundulićeva ulica 20, 10 000 Zagreb 

Radno vrijeme:  

Pon - Pet: 9:00 - 20:00  

Sub: 9:00 - 15:00 

 

Svi materijali koje se nalaze na  internetskoj stranici ekskluzivno su intelektualno vlasništvo tvrtke BRIO VITA  d.o.o i mogu se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. BRIO VITA d.o.o. omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje. Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze BRIO VITA d.o.o. kao prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

 

Pojam Kupca odnosi se na:

 

  • potrošača (fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici BRIO VITA d.o.o.);
  • ostale kupce, primjerice pravne osobe i fizičke osobe koje obavljaju kupnju unutar svoje poslovne djelatnosti, s tom razlikom da potonja kategorija kupaca ne uživa zaštitu koja se pruža samo potrošačima.

 

Kupac (fizička osoba) može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi BRIO VITA d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost. Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca, a suprotno postupanje ovlašćuje BRIO VITA d.o.o. da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi internetska trgovina. 

 

Kupac i BRIO VITA d.o.o. obvezani su ovim Uvjetima kupnje, a u slučaju da je pojedina odredba suprotna prisilnim propisima hrvatskog zakonodavstva primijenit će se prisilni propisi.  

Ovi Opći uvjeti dostupni su Kupcima u svako doba i iste je moguće spremiti, ponovno koristiti i reproducirati. 

Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske, Europske Unije i ostalih zemalja (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Srbija. Kosovo, Makedonija i Albanija).

BRIO VITA d.o.o. je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta kupnje, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa BRIO VITA d.o.o. bilo kakve odgovornosti.

Pristup na  www.beautypharmacy.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole BRIO VITA d.o.o., koje će BRIO VITA d.o.o. nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku. BRIO VITA d.o.o. se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup internet trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja internet trgovine ako je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran BRIO VITA d.o.o. Također, BRIO VITA d.o.o. je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje internet trgovine.

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će BRIO VITA d.o.o.  o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.

Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.

 

II. Glavna obilježja robe

 

Proizvodi, a isti pojam podrazumijeva i medicinske proizvode i pomagala, su prikazani opisno i/ili fotografijama. U osnovi, BRIO VITA d.o.o. putem Internet trgovine obavlja:

 

1.) Prodaju medicinskih proizvoda:

BRIO VITA d.o.o. prijavila je prodaju medicinskih proizvoda na daljinu putem interneta Hrvatskoj agenciji za lijekove i medicinske proizvode (www.halmed.hr), Ksaverska cesta 4, 10 000 Zagreb, te o istome posjeduje odgovarajuću dozvolu.

 

Medicinski proizvodi dostupni na www.beautypharmacy.hr su sigurni za zdravlje kada se primjenjuju na propisan način. Prije konzumacije bilo kojeg dodatka prehrani ili proizvoda za samo liječenje Kupac je dužan pročitati upute za doziranje, kontraindikacije i sva upozorenja koja su otisnuta na pakiranju. BRIO VITA d.o.o. ne odgovara za moguće štetne posljedice koje mogu nastati zbog upotrebe proizvoda na način koji nije u skladu s njihovom namjenom. BRIO VITA d.o.o. potiče kupce na savjetovanje s liječnikom ili ljekarnikom osobito ako Kupac pati od kroničnih bolesti, alergija ili drugih medicinskih stanja koje mogu utjecati na sigurnost konzumacije dodataka prehrani ili proizvoda za samoliječenje. Kupac je dužan proizvode čuvati na propisan način, te iste konzumirati s oprezom. BRIO VITA d.o.o. ne odgovara za posljedice proizašle iz nepropisnog čuvanja ili upotrebe proizvoda.  

 

2.) Prodaju pomagala:

Kupac je dužan, kako bi sigurno i primjereno upotrebljavao/la pomagala, PROČITATI i RAZUMJETI sva upozorenja i upute za rukovanje priložene uz proizvod. Kupac je odgovoran za ispravnu primjenu svih pomagala te je obvezan koristiti pomagala isključivo za one radnje za koje je proizvod namijenjen. Svu odgovornost za neprimjerenu ili nesigurnu upotrebu proizvoda/pomagala snosi kupac. BRIO VITA d.o.o. ne odgovara za neodgovorno korištenje ili čuvanje proizvoda. 

 

Fotografije su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. BRIO VITA d.o.o. posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

 

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.beautypharmacy.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na web stranici ili pak očitih greški u isticanju cijena BRIO VITA d.o.o. zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju u web trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, BRIO VITA d.o.o. će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda  koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija "moja košarica" i popunjavanjem formulara.

Naručene proizvode možete platiti kreditnom/debitnom karticom ili prema ponudi uplatu izvršiti putem Internet bankarstva ili uplatnicom ili platiti pouzećem. Vašu kreditnu/debitnu karticu teretimo na dan narudžbe, a naručeni proizvod isporučujemo u najkraćem mogućem roku. Svaka narudžba kreditnom/debitnom karticom podliježe prethodnoj autorizaciji. Vaša trenutna narudžba prikazana je na stranici "Moj korisnički račun". Na toj stranici prikazani su detaljni podaci o artiklu, količini i cijeni. Svi artikli koje ste odlučili kupiti nalaze se na stranici pod imenom "moja košarica". 

Kupnju je moguće obaviti kao gost. U slučaju odabira izvršenja narudžbe kao gost - prikupljaju se samo podaci nužni za obradu i dostavu narudžbe.  

Kupovina putem www.beautypharmacy.hr  web stranice može se izvršiti 24 sata na dan i 7 dana u tjednu.

Brio Vita d.o.o. nastoji Kupcu omogućiti široki asortiman kvalitetnih proizvoda te neprestano širi svoju ponudu. BRIO VITA d.o.o. svoju ponudu artikala izmjenjuje s obzirom na dostupnost proizvoda te su proizvodi koji su trenutno ili trajno nedostupni redovito uklonjeni iz kataloga proizvoda ili iste nije moguće dodati u košaricu.

Kupac kupovinu na www.beautypharmacy.hr  odrađuje pretragom kataloga proizvoda te odabirom željenih artikala. Odabirom opcije dodavanja proizvoda u košaricu isti se dodaju u košaricu - proizvodi u košarici  nisu rezervirani, naručeni ili kupljeni. Kupac ima mogućnost izmjene košarice ili dovršetak kupovine. Kupac je dužan pregledati sadržaj košarice  i uvjeriti se u točnost odabira. Nakon uvjerenja u ispravnost odabira, Kupac nastavlja s procesom dovršetka kupovine, te je obvezan unijeti točne podatke koji su potrebni za obradu narudžbe. Kupac odgovara za točnost danih podataka, te je obvezan unijeti valjane podatke. Kupac odabire način plaćanja i dostave - naknadna izmjena načina dostave ili naplate nije moguća. Ukoliko Kupac želi zatražiti dostavu na adresu različitu od adrese Kupca, Kupac je dužan navesti adresu dostave.  

 

Iako smo poduzeli sve kako bismo osigurali da su informacije na web stranici o proizvodima ispravne, ponekad se sastav, količina sastojaka, kao i nutritivna vrijednost i alergeni proizvoda mogu promijeniti. Zbog toga prije korištenja svakako pročitajte etiketu tj. deklaraciju proizvoda, te ne preporučujemo da se oslanjate isključivo na informacije koje su objavljene na web stranici.

Ukoliko imate pitanja ili trebate savjet o bilo kojem proizvodu, molimo da nam se obratite na [email protected].

 Iako se informacije o proizvodima redovito ažuriraju, BRIO VITA d.o.o. nije odgovorna za netočne informacije. Ovo ne utječe na vaša zakonska prava.

Ukoliko Kupac želi zatražiti R1 račun - Kupac je dužan zatražiti R1 račun u komentaru narudžbe te na istom mjestu unijeti točne i potpune podatke potrebne za izdavanje R1 računa. Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.  

 

Nije moguće dovršiti kupovinu bez označavanja kućice „Slažem se s Uvjetima kupnje/upoznat sam da je ovo narudžba s obvezom plaćanja“. Potvrdom narudžbe Kupac pristaje na Uvjete kupnje,  te se slaže sa sadržajem košarice, garantira ispravnost danih podataka  i obvezuje se na uplatu sredstava.  

 

III. Cijena proizvoda, načini i rokovi plaćanja

 

Cijene istaknute na web stranici www.beautypharmacy.hr izražene su u kunama i eurima. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga se isti posebno plaćaju, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.

Sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/22), www.beautypharmacy.hr dvojno iskazuje cijene proizvoda. Dvojno iskazivanje je iskazivanje cijena robe na način da su novčani iznosi istodobno istaknuti u kuni i u euru uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje. Obveza dvojnog iskazivanja za poslovne subjekte traje do 31. prosinca 2023.

Cijene se preračunavaju u euro primjenom fiksnog tečaja konverzije koji se sastoji od šest znamenaka. To znači da se u slučaju Hrvatske tečaj konverzije sastoji od glavnog broja i pet decimala, a pri preračunavanju cijena se primjenjuje fiksni tečaj konverzije u cijelosti odnosno u punom brojčanom iznosu.

Fiksni tečaj konverzije iznosi 7,53450 kuna za 1 euro, a kojega je odredilo Vijeće Europske unije 12. srpnja 2022.

Beauty Pharmacy, u razdoblju dvojnog iskazivanja iz članka 43. stavka 1. Zakona o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/22) pri ispostavljanju računa potrošaču dvojno iskazuje ukupan iznos na računu uz prikaz fiksnog tečaja konverzije.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

NAPLATA / AUTORIZACIJA: Naručene proizvode Kupac iz Republike Hrvatske će platiti kreditnom/debitnom karticom, virmanski ili uplatnicom ili pouzećem, prema ponudi. Naručene proizvode kupac iz EU i ostalih zemalja će platiti samo kreditnom/debitnom karticom. Naplata se vrši u službenoj hrvatskoj valuti (hrvatska kuna). Kupac plaća trošak konverzije valuta ukoliko do iste dolazi prilikom transakcije.  

Isporuku vršimo po primitku uplate.  U slučaju plaćanja karticom, transakcije se obrađuju automatski. Ukoliko, iz bilo kojeg razloga autorizacija ne uspije postupak kupovine se prekida. Ispravnost i valjanost podataka je odgovornost Kupca.  

Pri uplati općom uplatnicom ili Internet bankarstvom isporuku vršimo po primitku uplate. Izaberite Internet bankarstvo / uplatnice / virmansko plaćanje kao metodu naplate pri završetku kupovine - na mail ćemo Vam poslati informacije o uplati. Molimo Vas da u “Svrha plaćanja“ napišete “Plaćanje po narudžbi #(broj Vaše narudžbe)“. Molimo izvršite uplatu u roku od tri radna dana. Nakon isteka roka, narudžba se automatski otkazuje. Potvrdu plaćanja molimo poslati na [email protected].  

Ukoliko se pošiljka plaća pouzećem - plaćanje se smatra izvršenim u trenutku preuzimanja točnog iznosa od strane dostavljača.  

Cijene vrijede u trenutku narudžbe. BRIO VITA d.o.o. ima pravo izmijeniti cijenu proizvoda bez prethodne najave. BRIO VITA d.o.o. ulaže iznimne napore kako bi osigurala točnost podataka, no može se dogoditi da je informacija o cijeni netočna. Ukoliko je cijena proizvoda evidentno netočna ili se ista znatno promjeni zbog vanjskih čimbenika d.o.o. će omogućiti Kupcu odustajanje od narudžbe.  

Ako trebate R1 račun potrebno je upisati vaš OIB, te naziv tvrtke ili obrta u formular. Internet plaćanje moguće je izvršiti putem sljedećih kreditnih/debitnih kartica. 

Cijene su izražene u kunama i eurima. Porez na dodanu vrijednost je uračunat u cijenu. Ponuda vrijedi do isteka zaliha. U slučaju posebnih oblika prodaje BRIO VITA d.o.o. će istaknuti sniženu cijenu koju primjenjuju tijekom trajanja posebnog oblika prodaje  i najnižu cijenu koju je primjenjivao za isti proizvod tijekom razdoblja od 30 dana prije provođenja posebnog oblika prodaje.

 

Naručene proizvode s troškovima dostave Kupac može platiti: 

 

1.     Kreditnim karticama (MasterCard, Visa ili Diners) 

2.     Debitnom karticom (Maestro card) 

3.     Uplatom na račun prema zaprimljenoj ponudi na osnovu narudžbe (opća uplatnica ili internet bankarstvo)  

4.     Pouzećem bez financijskog limita (HP dostavna služba) i težine do 20 kg 

5.     Ukoliko trebate R1 račun potrebno je upisati Vaš OIB, te naziv tvrtke ili obrta u formular.  

 

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se putem našeg partnera T-Com-a i njihovog PayWay sustava koji osigurava sigurno i zaštićeno provođenje internetskih transakcija kreditnim/debitnim karticama. BRIO VITA d.o.o. Internet trgovina niti čuva, niti uopće dobiva podatke o konkretnim brojevima Vaših kreditnih kartica. 

Mogućnost obročnog plaćanja:

PBZ card (minimalni iznos narudžbe: 200kn)

  • Maestro i Visa: 2-6 rata

Erste Card Club (minimalni iznos narudžbe: 200kn)

  • Diners: 2-6 rata

ZABA (minimalni iznos narudžbe: 600kn)

  • MasterCard: 2-12 rata

 

  1. Broj kartice 

Broj kartice upišite kao niz znamenki bez razmaka, crtica i sl. 

  1. Valjanost kartice – expiration date 

Valjanost je na samoj kartici zapisana u formatu MM / YY (mjesec/godina) pa Kupac treba upisati znamenke u ovom formatu. 

 

Sustav će upozoriti Kupca ako je upisana valjanost kartice istekla. 

  1. Kontrolni broj 

Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici koji služi kao dokaz fizičkog posjedovanja kartice u trenutku kupnje i smanjuje mogućnost zloupotrebe. 

Ovisno o vrsti kartice: 

MasterCard      – tri znamenke 

Maestro      – neke kartice nemaju, a neke imaju kontrolni broj od tri znamenke 

Visa      – tri znamenke 

  1. Ime i prezime 

Upisuje se točno kao na kartici – bez hrvatskih dijakritičkih znakova Č, Ć, Ž, Š, Đ. 

  1. Adresa 

Upisuje se adresa točno kako je napisana na računu koji Kupac prima od kartičara, ali bez hrvatskih dijakritičkih znakova (ČĆŽŠĐ). 

Uz adresu Kupca na koju se šalje račun kao opciju ponuđena je i adresa dostave koja može biti ista ili različita od adrese računa. Ove adrese mogu se razlikovati od adrese na koju Kupac prima račun od svog kartičara, a koja se mora slati PBZ Cardu pri autorizaciji. 

  1. Mjesto 

Upisuje se naziv mjesta točno kako je napisan na računu koji Kupac prima od kartičara, ali bez hrvatskih dijakritičkih znakova (ČĆŽŠĐ). 

  1. Poštanski broj 

Upisuje se točno kako je napisan na računu koji Kupac prima od kartičara. 

  1. Država 

Država Kupca. 

IV. Troškovi dostave i rok i uvjeti isporuke

 

Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda.

Za kupce iz cijele Hrvatske, naručena roba se isporučuje GLS kurirskom službom ili HP-Hrvatskom Poštom. Cijena dostave iznosi 35,00 kn (uračunat PDV), a za kupnju iznad 390 kn | 51,76 EUR cijena dostave iznosi 20,00 kn | 2,65 EUR (uračunat PDV). Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave za područje Hrvatske.

Cijena dostave biti će jasno izražena u košarici i na računu.  

Proizvode iz Vaše narudžbe na zalihi naše specijalizirane trgovine, otpremit ćemo isti ili sljedeći radni dan. Ako neke od proizvoda trenutno nemamo na zalihi ili je zbog trenutnih popusta i pogodnosti povećan obim posla, obrada narudžbe može potrajati nekoliko radnih dana. Ako ne postoji mogućnost isporuke, o tome ćemo Vas obavijestiti. Pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu, pričekati da naručeni proizvod postane dostupan ili zamijeniti ga raspoloživim. 

Sve zaprimljene narudžbe bit će otpremljene u najkraćem mogućem roku. Dostava na cijelom području Republike Hrvatske (osim otoka) u pravilu traje 2-5 radnih dana (ne računajući pri tome dan same narudžbe, neradne dane i praznike). Ako roba nije raspoloživa, BRIO VITA d.o.o. Kupca će obavijestiti elektroničkom poštom ili na drugi odgovarajući način o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. 

Za kupce iz EU zemalja isporuka se naplaćuje 75,00 kn | 9,95 EUR po isporuci, naručena roba se isporučuje GLS kurirskom službom. Popis EU zemalja u koje vršimo isporuke: Mađarska, Slovačka, Austrija, Češka, Slovenija, Poljska, Njemačka, Belgija, Nizozemska, Luksemburg, Rumunjska, Italija, Bugarska, Danska, Velika Britanija, Irska, Litva, Latvija, Estonija, Švedska, Grčka, Finska, Francuska, Španjolska, Portugal. 

Za kupce izvan EU zemalja isporuka se naplaćuje 150 kn | 19,91 EUR po isporuci, naručena roba se isporučuje HP poštanskom službom i nacionalnom poštanskom službom u zemlji isporuke. Popis ostalih zemalja u koje vršimo isporuke: Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Srbija. Kosovo, Makedonija i Albanija. 

Dostava pouzećem obvezuje Kupca na plaćanje proizvoda prilikom dostave istih. Podmirivanje računa moguće je isključivo gotovinom koju je Kupac obavezan platiti dostavljaču. Ukoliko Kupac u cijelosti ne podmiri račun, paket neće biti predan Kupcu te će biti vraćen pošiljatelju.  

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja na robi i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu i dostavio, odnosno, odbiti preuzeti robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Svojim potpisom prilikom preuzimanja paketa Kupac potvrđuje da je zaprimio istu u neoštećenom stanju.  

Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je.

Ako Kupac nakon 7 radnih dana od dana predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od BRIO VITA d.o.o., odnosno od poštanske ili kurirske službe, dužan je obavijestiti BRIO VITA d.o.o. kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Neposredno prije same dostave, kurirska služba će kontaktirati Kupca i dogovoriti odgovarajući termin dostave. Ako Kupac ili ovlašteni preuzimatelj prilikom same dostave ne bude prisutan na adresi dostave koja je određena u narudžbi, roba će se privremeno zadržati u poštanskom uredu ili kod lokalne/regionalne jedinice kurirske službe, a o čemu Kupcu treba biti ostavljena obavijest s točnim podacima. Ako Kupac ne preuzme pošiljku kod naznačenog poštanskog ureda ili naznačene kurirske službe u roku od 5 radnih dana od dana ostavljanja obavijesti, pošiljka se vraća BRIO VITA d.o.o. Ako Kupac, koji nije zaprimio robu , ponovno naruči robu, BRIO VITA d.o.o. zadržava pravo odbijanja daljnjeg pružanja usluge takvom Kupcu. 

Praćenje paketa je moguće putem dobivenog linka za praćenja. Za sva pitanja nas možete kontaktirati na [email protected]  

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

 

V. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

 

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

VI. Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacije

 

BRIO VITA d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima.

Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected] ili telefonskim putem na broj 01 / 4824 974 ili pisanim putem na adresu: Gundulićeva 20, 10 000 Zagreb sa naznakom Reklamacija.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

BRIO VITA d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato, kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Smatra se da materijalne nedostaci postoje:

  1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
  2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
  3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
  4. ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
  5. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
  6. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
  7. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
  8. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
  9. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
  10. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

 

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti BRIO VITA d.o.o. u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. Kod potrošačkih ugovora potrošač kao Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti BRIO VITA d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca kao potrošača. Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti BRIO VITA d.o.o. u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja. BRIO VITA d.o.o. ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

U obavijesti o nedostatku stvari Kupac nije dužan potanje opisati nedostatak i pozvati BRIO VITA d.o.o.  da pregleda stvar, osim ako se radi o trgovačkom ugovoru. Ako obavijest o nedostatku koju je Kupac pravodobno poslao preporučenim pismom, brzojavom, telefaksom ili na neki drugi pouzdan način, zakasni ili uopće ne stigne BRIO VITA d.o.o., smatra se da je Kupac ispunio svoju obvezu da obavijesti BRIO VITA d.o.o.

Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio BRIO VITA d.o.o. o nedostatku ovlašten je:

1) zahtijevati od BRIO VITA d.o.o. uklanjanje nedostatka,

2) zahtijevati od BRIO VITA d.o.o. predaju druge stvari bez nedostatka,

3) zahtijevati razmjerno sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

 

Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu: BRIO VITA d.o.o. , Gundulićeva 20,10 000 Zagreb. 

 

U svakom od tih slučajeva Kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka Kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka BRIO VITA d.o.o. nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.

BRIO VITA d.o.o.  je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.

Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako BRIO VITA d.o.o. nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju BRIO VITA d.o.o. da ga ukloni odnosno ako je BRIO VITA d.o.o. izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za Kupca, te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi BRIO VITA d.o.o.

Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je Kupac obavijestio BRIO VITA d.o.o. o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za Kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.

Prilikom popravka ili zamjene Kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje BRIO VITA d.o.o., a BRIO VITA d.o.o.  ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja. U slučaju zamjene stvari kupac koji ima status potrošača nije dužan platiti za uobičajenu upotrebu zamijenjene stvari tijekom razdoblja prije njezine zamjenu.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je BRIO VITA d.o.o. dao naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Ako BRIO VITA d.o.o. u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi da ugovor održava na snazi. Ako se pak radi o potrošačkom ugovoru, Kupac je ovlašten izjaviti da raskida ugovor.

Kad samo dio predane stvari ima nedostatke ili kad je predan samo dio stvari, odnosno manja količina od ugovorene, Kupac može raskinuti ugovor samo u pogledu dijela koji ima nedostatke, ili samo u pogledu dijela ili količine što nedostaju. Kupac može raskinuti cijeli ugovor samo ako ugovorena količina ili predana stvar čini cjelinu, ili ako Kupac inače ima opravdan interes da primi ugovorenu stvar ili količinu u cjelini.

Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio. Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara. Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze Kupca da pregleda stvar, ili ako je Kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.

Dakle, Kupac je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa svom pratećom dokumentacijom. Kupac je dužan poduzeti razumne korake kako bi proizvode dostavio na siguran način te iste vratiti u originalnom neotvorenom pakiranju. Oštećenja vanjskog pakiranja proizvoda, otvaranje proizvoda ili nepropisno čuvanje proizvoda umanjuje vrijednost proizvoda. Kupac koji je odlučio vratiti naručeni proizvod ili mu je dostavljen pogrešan proizvod dužan je učiniti sve u svojoj moći kako bi očuvao vrijednost proizvoda do povrata.  

 

VII. Jamstvo

 

Neki proizvodi koji se prodaju putem web shopa www.beautypharmacy.hr dolaze sa jamstvom. Pojedini proizvođač propisuje uvjete pod kojima se daje jamstvo na proizvod. Jamstvo se dostavlja uz proizvoda sa pečatom. 

 

VIII. Trajanje ugovora

 

Ugovor koji Kupac sklapa s BRIO VITA d.o.o. jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

IX. Jednostrani raskid ugovora

Kupac sa statusom potrošača ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana.

Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Kupac sa statusom potrošača dužan je prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti BRIO VITA d.o.o. o svojoj odluci da raskine ugovor, i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, i to naročito slanjem iste na e-mail adresu [email protected].  BRIO VITA d.o.o. će bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju. Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.

U slučaju jednostranog raskida ugovora, BRIO VITA d.o.o. izvršiti će povrat novca koji je primila, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada smo zaprimljena odluka o raskidu.

Troškove povrata robe snosi Kupac.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata.

Povrat novca može se izvršiti tek nakon što je roba vraćena ili nakon što je dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Robu je Kupac dužan vratiti odmah, a najkasnije u roku 15 dana od dana kada ste uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu.

Robu vratite poštom na dokaziv način ili osobno  na adresu Gundulićeva 20, 10 000 Zagreb. 

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te BRIO VITA d.o.o. nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

 

Kupac sa statusom potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

 

  1. u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  2. predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora;
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge pripremnice obroka (catering) ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, a trgovac mu je dostavio potvrdu sklopljenog ugovora sukladno članku 67. ili članku 76. ovoga Zakona;
  14. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.

X. Internetsko rješavanje sporova

 

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

BRIO VITA d.o.o. omogućuje svojim kupcima da prigovore podnose i putem e-mail adrese [email protected]. Na prigovore ćemo odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana s ciljem da sve otvorene sporove riješimo mirnim putem. Rješavanje sporova moguće je i pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

XI. Politika privatnosti i uvjeti korištenja osobnih podataka

 

BRIO VITA d.o.o. u svojoj djelatnosti prodaje putem web trgovine prikuplja i obrađuje osobne podatke svojih kupaca, pri tome poštujući sve relevantne zakone i propise. Svi detalji vezano na obradu osobnih podataka sadržani se detaljno u Pravilima privatnosti.

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se putem našeg partnera T-Com-a i njihovog PayWay sustava koji osigurava sigurno i zaštićeno provođenje internetskih transakcija kreditnim/debitnim karticama. BRIO VITA d.o.o.  ne pohranjuje, niti uopće dobiva podatke o konkretnim brojevima Vaših kreditnih kartica, datumu valjanosti, i/ili sigurnosnom kodu iste. T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla). 

 

Pravila privatnosti koja ovdje izlaže BRIO VITA d.o.o.  ne primjenjuju se na prakse trećih strana ( sve stranice ili web sadržaj ili poveznice koje su dostupne putem www.beautypharmacy.hr podložne su vlastitim Pravilima o privatnosti i drugim relevantnim pravilima). BRIO VITA d.o.o. stavljanjem sadržaja ili uključivanjem poveznica na druge stranice ne daje podršku istima. BRIO VITA d.o.o. nije voditelj obrade podataka niti je nije odgovoran za prakse trećih strana.  


XII. Ostale napomene

 

BRIO VITA d.o.o. i kupci odnosno posjetitelji www.beautypharmacy.hr dužni su svoje aktivnosti obavljati na pošten i transparentan način. Zloupotreba web stranice, internetske trgovine ili sadržaja dostupnog na www.beautypharmacy.hr strogo je zabranjena. 

Sadržaj www.beautypharmacy.hr stranice dostupan je na hrvatskom jeziku te su cijene iskazane u HRK sve do uvođenja obveze iskazivanja cijene u EUR. Službeni jezik sklapanja ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

BRIO VITA d.o.o.  zadržava mogućnost odustajanja od ugovora ako se utvrdi očita pogreška. Takvom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri Kupaca smatraju odlučujućima i koje BRIO VITA d.o.o. u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni. 

BRIO VITA d.o.o. poduzima razumne mjere provjere svake recenzije dostupne uz pojedini proizvod. BRIO VITA d.o.o. ne odgovara za rezultate ili iskustvo korištenja proizvoda suprotno onome opisanome.

Sav sadržaj bloga odnosno podaci sadržani u njemu su javni i vidljivi svim posjetiteljima BRIO VITA d.o.o. Internet trgovine. BRIO VITA d.o.o. ne odgovara za izneseni sadržaj te se ne može smatrati da isti predstavlja stajalište BRIO VITA d.o.o. nego isključivo trećih osoba.

BRIO VITA d.o.o ne odgovara za povrede, trošak ili štetu koju korisnik može pretrpjeti prilikom korištenja web stranice www.beautypharmacy.hr  ili prilikom korištenja telekomunikacijskih usluga prilikom telefonskog kontakta.

BRIO VITA d.o.o. zadržava pravo prekida ili modifikacije jednog ili više aspekata poslovanja u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave.

BRIO VITA d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta bez prethodne najava te se izmjene primjenjuju od objave na www.beautypharmacy.hr.  

 

Pravila ponašanja 

Nije dozvoljeno: 

 

  1. kršiti privatnost drugih osoba, npr. objavljivati tuđe e-mail adrese, brojeve telefona, objavljivati imena i prezimena ili druge privatne podatke diskutanata i trećih lica, osim općepoznatih podataka o javnim osobama;
  2. postavljati viruse ili druge oblike zloćudnog koda ili obavljati bilo koju drugu radnju koja može onemogućiti normalan rad web portala;
  3. koristiti vlastiti profil za komercijalnu dobit (kao npr. prodavati svoje komunikacijske kanale na web portalu oglašivačima);
  4. Svaki korisnik koji primijeti sadržaj na web portalu koji bi na bilo koji način bio upitan, zamoljen je da BRIO VITA d.o.o. što prije obavijesti o tome putem e-mail poruke na adresu koja je namijenjena za prijavu nepodobnog sadržaja ([email protected]hr).
  5. BRIO VITA d.o.o. internetska trgovina može sadržavati linkove na druge web stranice ili datoteke. Nad tim stranicama ili datotekama BRIO VITA d.o.o. nema nikakvu kontrolu, te ne može garantirati da one neće biti problematičnog sadržaja. Međutim, svaki link na takav sadržaj će biti uklonjen nakon prijave, ako se ustanovi da nije u skladu s pravilima korištenja i/ili pozitivnim propisima Republike Hrvatske.
  6. Promicanje bilo kakvih aktivnosti koje mogu ugroziti sigurnosne probleme ili nanijeti štetu drugim kupcima/korisnicima BRIO VITA d.o.o. Internetske trgovine, tako da se ošteti i naruši privatnost njihovih računala, bit će najoštrije kažnjena, sukladno Zakon.
  7. BRIO VITA zadržava neograničeno pravo uklanjanja sadržaja s BRIO VITA d.o.o. Internetske trgovine.

 

Kupnjom na www.beautypharmacy.hr kupac može ostvariti pravo na dobivanje poklona uz kupnju. Pokloni uz kupnju određuju se sukladno iznosu kupovine, a isti se dijele do isteka zaliha. U slučaju isteka zaliha, Kupac će dobiti, ovisno o dostupnosti, alternativni poklon uz svoju kupnju. BRIO VITA d.o.o može, u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave, izmijeniti uvijete ostvarivanja prava na poklone, ukinuti poklone te izmijeniti proizvode koji se dijele kao pokloni. Pokloni su vidljivi na početnoj stranici web shopa, te su isti podložni promjenama i izmjenama bez prethodne najave.  

 

Jednako tako prijavom na naš newsletter moguće je ostaviti promo kod odnosno popust u iznosu od 5 %.

 

 Zadovoljstvo će nam biti da nam se javite: 

 

- ako trenutno na skladištu nemamo proizvod za koji ste zainteresirani, javite se kako bismo isti naručili u skoroj budućnosti, 

- ako ste zainteresirani za poslovnu suradnju, 

- kada primijetite da na samoj web stranici ima pogrešaka ili ju želite pohvaliti. 

 

Pisati nam možete na [email protected]  

Zahvaljujemo Vam se na povjerenju! 

  

* Preuzmite Obrazac za jednostrani raskid ugovora (pdf)

* Preuzmite Uvjete kupnje (pdf)

 

Povratak na vrh