Kal
_ _ _ _ _
Postoji samo nekoliko brandova na svijetu koji imaju tradiciju i dugovječnost kao što je ima KAL, koji je pouzdan izvor inovativnih i visoko kvalitetnih dodataka prehrani još od davne 1932. godine. Osnovan je u južnom dijelu Kalifornije tijekom Velike depresije, a danas se razvio u jedan od najcjenjenijih brandova u SAD-u koji je do sadašnjeg trenutka održao svoju kvalitetu i tradiciju.
Nutricionist i voditelj radijskog programa Dr. Victor Lindlahr proizveo je i prodao kalcijev fosfor u prahu, koji je nazvao imenom KAL. Chester Weldon, slušajući Lindlahrovu radio emisiju, kupio je navedeni proizvod kako bi pomogao vlastitoj ženi sa učestalim grčevima u nozi. Weldon je bio toliko oduševljen sa spomenutim proizvodom da je 1934. godine kupio tvrtku. Imao je mnogo sreće jer je KAL došao na tržište u pravom trenutku, trenutku u kojem su ljudi sve više postali svjesni o važnosti i utjecaju zdrave i kvalitetne prehrana na sveukupno zdravlje. KAL je rastao usporedno s industrijom zdrave prehrane, potaknutom fokusiranjem na zdravu prehranu i prirodnijim stilom života tijekom 1960-tih godina.
1995. godine, KAL se pridružio Nutraceuticalovoj obitelji brandova, koje je osiguralo kvalitetnu i neprekidnu proizvodnju KAL proizvoda. KAL brand je doživio mnoge promjene od davne 1932. godina, ali poslovna filozofija Chestera Weldona i dalje ostaje glavna misao vodilja: „Pružiti našim kupcima proizvode na koje se mogu osloniti i koristiti ih s apsolutnim povjerenjem, te ih učiniti toliko kvalitetnima da je svaki proizvod dovoljno dobar za njihove obitelji.“