La Roche-Posay
_ _ _ _ _ _
La Roche-Posay je bio pionir u dermatologiji od svog nastanka 1975. godine, radeći u bliskom partnerstvu s dermatolozima. Brend je proveo više od 600 kliničkih studija na 90.000 pacijenata, od novorođenčadi do 104-godišnjaka, različitih nacionalnosti i različitih kožnih patologija (akne, alergijska koža, ekcem, pod liječenjem raka, rane, postestetsko liječenje itd.).
Osim svojih proizvoda, La Roche-Posay nastoji učiniti dermatologiju dostupnom ljudima kroz zdravstvene tehnologije. U 2016. marka je lansirala prvi rastezljivi senzor kože za praćenje izloženosti UV zračenju.
La Roche-Posay je 2019. lansirao Effaclar Spotscan, prvu web-aplikaciju koju su zajedno razvili dermatolozi i koja se temelji na umjetnoj inteligenciji za analizu kože sklone aknama i pružanje personaliziranih savjeta i preporuka. Osim toga, brend je predstavio My Skin Track UV u partnerstvu s Appleom, nosivi senzor bez baterije i prateću aplikaciju za mjerenje UV zračenja, zagađenja, izloženosti peludi i vlazi te pružanje personaliziranih savjeta.