• Brza isporuka
  • 100% sigurna kupnja
  • Plaćanje na rate
  • Povrat u roku 14 dana
  • Blog

Česta pitanja

Popusti

 Jesu li isti popusti u specijaliziranoj trgovini u Masarykovoj 19 i na web shopu?

Dragi kupci, popusti u našoj specijaliziranoj trgovini u Masarykovoj 19 nisu nužno isti onima u našem web shopu.
Hvala na razumijevanju.

Dvojno iskazivanje cijena

 Zašto su cijene iskazane u kunama i u eurima?

Sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/22), Beauty Pharmacy dvojno iskazuje cijene proizvoda i usluga.

Dvojno iskazivanje je iskazivanje cijena robe na način da su novčani iznosi istodobno istaknuti u kuni i u euru uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje. Obveza dvojnog iskazivanja za poslovne subjekte traje do 31. prosinca 2023.

Cijene se preračunavaju u euro primjenom fiksnog tečaja konverzije koji se sastoji od šest znamenaka. To znači da se u slučaju Hrvatske tečaj konverzije sastoji od glavnog broja i pet decimala, a pri preračunavanju cijena se primjenjuje fiksni tečaj konverzije u cijelosti odnosno u punom brojčanom iznosu.

Fiksni tečaj konverzije iznosi 7,53450 kuna za 1 euro, a kojega je odredilo Vijeće Europske unije 12. srpnja 2022.

Beauty Pharmacy, u razdoblju dvojnog iskazivanja iz članka 43. stavka 1. Zakona o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/22) pri ispostavljanju računa potrošaču dvojno iskazuje ukupan iznos na računu uz prikaz fiksnog tečaja konverzije.

Naručivanje na www.beautypharmacy.hr

 Mogu li dobiti tester proizvode?

Uz svaku kupnju, Beauty Pharmacy šalje tester proizvode i odlične poklone. Testere nije moguće dobiti bez kupnje.

 Koji brendovi su dostupni na Beauty Pharmacy webshopu?

Beauty Pharamcy webshop donosi Vam kvalitetne dermokozmetičke proizvode, kao i dodatke prehrani, proizvode za samoliječenje i pomagala te asortiman aromaterapijskih proizvoda.

Brendovi dostupni na Beauty Pharmacy webshopu su Uriage, SVR, Filorga, Sebamed, Uriage bebe, Sebamed bebe, Lazertigue, A-DERMA, Apivita, Avene, Bioderma, BioNike, Dermalogica, CeraVe, Cebelia, Curaprox, Dexeryl, Elixirs & Co, Eucrin, Hansaplast, Klorane, Hormeta, La Roche-Possay, Lierac, L'oreal Professionnel Paris, Marvis, Noreva, Oleo Therapy, Redken, Phyto, Synbionyme, Skintegra, Vichy, Vitry i drugi.

Dodatke prehrani, proizvode za samoliječenje i pomagala od brendova Omron, Sterimar, Solgar, TwinLab, VIP, Radovan Petrović, Rabenhorst, Pileje, NOW, Novalac, Natural Welth, Imunoglukan, Dietpharm, i druge možete pronaći na Beauty Pharmacy webshopu.

Za djecu i majke pronađite proizvode Uriage bebe, Sebamed bebe, Novalac, BioNike i druge. Nudimo asortiman za higijenu beba i djece te dodatke prehrani za djecu kao i pomagala poput toplomjera i inhalatora.

 Kako mogu naručiti proizvode?

Pretragom našeg kataloga odaberite proizvode koje želite naručiti. Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija "moja košarica" i popunjavanjem formulara. Naručene proizvode možete platiti kreditnom/debitnom karticom ili prema ponudi uplatu izvršiti putem Internet bankarstva ili uplatnicom ili platiti pouzećem. Vašu kreditnu/debitnu karticu teretimo na dan narudžbe, a naručeni proizvod isporučujemo u najkraćem mogućem roku. Svaka narudžba kreditnom/debitnom karticom podliježe prethodnoj autorizaciji. Vaša trenutna narudžba prikazana je na stranici "Moj korisnički račun". Na toj stranici prikazani su detaljni podaci o artiklu, količini i cijeni. Svi artikli koje ste odlučili kupiti nalaze se na stranici pod imenom "moja košarica".

Kupnju je moguće obaviti kao gost. U slučaju odabira izvršenja narudžbe kao gost - prikupljaju se samo podaci nužni za obradu i dostavu narudžbe.

Kupovina putem www.beautypharmacy.hr web stranice može se izvršiti 24 sata na dan i 7 dana u tjednu. Kupac će biti obaviješten putem elektroničke pošte o primitku narudžbe kao i slanju paketa na adresu kupca.

 Moram li kreirati korisnički račun?

Ne. Kupnju je moguće obaviti kao gost. U slučaju odabira izvršenja narudžbe kao gost - prikupljaju se samo podaci nužni za obradu i dostavu narudžbe.

 Tko može kupovati na web shopu Beauty Pharmacy?

Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske, Europske Unije i ostalih zemalja (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Srbija. Kosovo, Makedonija i Albanija).

Kupac (fizička osoba) može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika.

 Želim izmjeniti sadržaj narudžbe.

Za promjene i dopune narudžbi možete nas kontaktirati putem obrazca ili na [email protected]. Iako nastojimo izići u susret Kupcu kada god je to moguće, ako je Vaša narudžba već u obrađena i/ili otpremljena - izmjene nažalost nisu moguće. Molimo Kupce da se upoznaju s Općim uvjetima.

Plaćanje

 Kako mogu platiti?

Naručene proizvode kupac iz Republike Hrvatske može platiti kreditnom/debitnom karticom, virmanski ili uplatnicom ili pouzećem. Naručene proizvode kupac iz EU i ostalih zemalja može platiti isključivo kreditnom/debitnom karticom.

 Želim platiti općom uplatnicom ili virmanskom uplatom. Gdje mogu pronaći podatke za uplatu?

Pri uplati općom uplatnicom ili Internet bankarstvom isporuku vršimo po primitku uplate. Izaberite Internet bankarstvo / uplatnice / virmansko plaćanje kao metodu naplate pri završetku kupovine - na mail ćemo Vam poslati informacije o uplati. Molimo Vas da u “Svrha plaćanja“ napišete “Plaćanje po narudžbi #(broj Vaše narudžbe)“. Molimo izvršite uplatu u roku od tri radna dana. Nakon isteka narudžba se automatski otkazuje. Potvrdu plaćanja molimo poslati na [email protected]

 Mogu li zatražiti R1 račun?

Da. Ukoliko Kupac želi zatražiti R1 račun - Kupac je dužan zatražiti R1 račun u komentaru narudžbe te na istom mjestu unijeti točne i potpune podatke potrebne za izdavanje R1 računa. Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.

 Gdje mogu pronaći račun za narudžbu?

Račun će biti dostavljen s Vašim paketom, račun također možete zatražiti u pdf obliku slanjem maila na [email protected]

Izvršila/o sam narudžbu na www.beautypharmacy.hr, ali nisam zaprimila/o e-mail potvrde narudžbe.

Beauty Pharmacy će automatski poslati mail čim Kupac napravi narudžbu - molimo Vas da provjeriti spam/neželjenu poštu, kao i promotions/promocije karticu ako koristite Gmail. Ukoliko niste zaprimili e-mail, molimo Vas da nas kontaktirate putem obrasca ili na [email protected].

Dostava

 Tko vrši isporuku narudžbe?

Naš partner za dostavu paketa je GLS.

 Mogu li pratiti svoju Beauty Pharmacy pošiljku?

Da. Pošiljku možete pratiti na stranicama našeg partnera GLS-a. Link za praćenje pošiljke će biti dostupan te ćemo Vam ga poslati na e-mail adresu korištenu za dovršetak kupovine.

 Kada ću dobiti svoj paket?

Paket možete pratiti putem linka preko našeg partnera za dostavu (GLS). Proizvode iz Vaše narudžbe na zalihi naše specijalizirane trgovine, otpremit ćemo isti ili sljedeći radni dan. Ako neke od proizvoda trenutno nemamo na zalihi ili je zbog trenutnih popusta i pogodnosti povećan obim posla, obrada narudžbe može potrajati nekoliko radnih dana. Dostava na cijelom području Republike Hrvatske (osim otoka) u pravilu traje 2-5 radnih dana (ne računajući pri tome dan same narudžbe, neradne dane i praznike). Vrijeme dostave ovisi i o lokaciji Kupca, te ostalim faktorima koji utječu na dostavu kao iznimne vremenske nepogode i slično.

Ukoliko niste zaprimili svoj paket u razumnom roku ili imate pitanja vezanih uz dostavu, obratite nam se na [email protected]

 Koliki je trošak dostave za kupce iz RH?

Cijena dostave iznosi 4 EUR (uračunat PDV), a za kupnju iznad 51.76 EUR cijena dostave je besplatna. Cijena dostave biti će jasno izražena u košarici i na računu.

 Koliki je trošak dostave za kupce izvan RH?

Za kupce iz EU zemalja isporuka se naplaćuje 9.95 EUR po isporuci, naručena roba se isporučuje GLS kurirskom službom. Popis EU zemalja u koje vršimo isporuke; Mađarska, Slovačka, Austrija, Češka, Slovenija, Poljska, Njemačka, Belgija, Nizozemska, Luksemburg, Rumunjska, Italija, Bugarska, Danska, Velika Britanija, Irska, Litva, Latvija, Estonija, Švedska, Grčka, Finska, Francuska, Španjolska, Portugal.

Za kupce izvan EU zemalja isporuka se naplaćuje 19.91 EUR po isporuci, naručena roba se isporučuje HP poštanskom službom i nacionalnom poštanskom službom u zemlji isporuke. Popis ostalih zemalja u koje vršimo isporuke; Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Srbija. Kosovo, Makedonija i Albanija.

Pokloni i pogodnosti

 Koji poklon ću dobiti uz kupovinu?

Kupnjom na www.beautypharmacy.hr kupac može ostvariti pravo na dobivanje poklona uz kupnju. Pokloni uz kupnju određuju se sukladno iznosu kupovine, a isti se dijele do isteka zaliha. U slučaju isteka zaliha, Kupac će dobiti, ovisno o dostupnosti, alternativni poklon uz svoju kupnju. BRIO VITA d.o.o može, u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave, izmijeniti uvijete ostvarivanja prava na poklone, ukinuti poklone te izmijeniti proizvode koji se dijele kao pokloni.

Trenutni pokloni su vidljivi na naslovnoj stranici web shopa te su isti podložni promjenama.

 Kako mogu iskoristiti promo kôd?

Promo kôd se upisuju u polje za promo kôd koje se nalazi u procesu naplate. Potrebno je upisati promo kôd te odabrati gumb primjeni. Iznos popusta se obračunava na košaricu. Molimo Kupce da se upoznaju s Uvjetima popusta i pogodnosti.

 Prijavila/o sam se na newsletter, kako mogu iskoristiti 5% popusta dobrodošlice?

Kupcu koji kreira račun na www.beautypharmacy.hr i prilikom registracije se pretplati na newsletter, šaljemo kôd dobrodošlice u vrijednosti 5%. Kôd Kupac može iskoristiti pri prvoj kupovini na cjelokupan asortiman proizvoda dostupan na webshopu www.beuatypharmacy.hr.

Kôd se šalje automatski iz sustava MailChimp te je ponekad potrebno i do 30 minuta kako bi kod stigao u Vaš inbox. Ukoliko i nakon 30 minuta, niste zaprimili promotivni kôd, kontaktirajte nas na [email protected].

Kako bi ostvarili popust, molimo Vas da se ulogirate u svoj korisnički račun.

Povrat i otkazivanje narudžbe

 Želim otkazati narudžbu.

Ako želite otkazati narudžbu, molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail adresu [email protected]. Molimo Vas da odgovorite na e-mail potvrde kupovine, ili obavezno navedete puno ime i prezime te broj narudžbe kako bismo mogli pronaći Vašu narudžbu u sustavu. Kupac je dužan upoznati se s Općim uvjetima.

 Dobila/o sam pogrešan proizvod ili nisam dobila proizvod koji sam naručila/o?

Ako ste dobili pogrešan proizvod ili Vam neki od proizvoda nije isporučen, molimo Vas da nas odmah kontaktirate na e-mail [email protected]. Molimo da u mailu navedete broj Vaše narudžbe, te koji proizvod/i su krivo isporučeni kao i fotografiju proizvoda. Nakon provjere ćemo Vas povratno kontaktirati u najkraćem roku.

 U paketu je oštećen proizvod.

Rijetko se proizvod može oštetiti u procesu dostave. Ukoliko se u Vašem paketu nađe oštećen proizvod - molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail [email protected]. Molimo da u e-mailu navedete svoje ime i prezime, broj narudžbe te priložite fotografiju oštećenja.

Povratak na vrh